واشر لاستیکی مبدل حرارتی

یک آببند مناسب جهت جلوگیر از نفوذ سیال در صفحه های مبدل حرارتی می باشد. واشر مبدل حرارتی اصطلاحی است که برای واشرهای مورد استفاده در مبدل های حرارتی پوسته ای و لوله ای استفاده می شود. که شامل یک واشر فلزی به همراه واشر لاستیکی نرم برای دماهای بالا است.

نوعی از این واشر ها ، شامل یک واشر فلزی که ممکن است دارای یک  لاستیک درزگیر بیرونی نرم باشد تا با عیوب فلنج مطابقت داشته باشد. این واشرها در مناطقی که دماهای شدید و حرکت بیش از حد به دلیل انبساط حرارتی وجود دارد استفاده می شود.

در برخی از مبدل های حرارتی همیشه چالشی منحصر به فرد برای آب‌بندی وجود دارد. تثبیت واشر آب بندی مبدل حرارتی صفحه ای به ثابت کننده چسب و ثابت کننده بدون چسب تقسیم می شود.

 شکل واشر باید با شکل صفحه مبدل حرارتی صفحه مطابقت داشته باشد.  

اکثر مبدل‌های حرارتی پوسته و لوله با کارخانه مجهز به واشرهای فلزی هستند، عمدتاً برای هزینه‌ها، که معمولاً عملکرد مطلوبی را در مدت زمان طولانی ارائه نمی‌کنند.

مبدل های صفحه ای نوعی از مبدل های حرارتی می باشند که سطح تبادل دو سیال سرد و گرم به وسیله ی صفحات ایجاد می شود به جنس صفحات با توجه به نوع سیال از استیل ، تیتانیوم یا نیکل می باشد.

سفارش واشر لاستیکی مبدل حرارتی

واشر مبدل حرارتی صفحه ای (واشر پلیت یا عینکی)


ثبت سفارش

کاربرد واشر لاستیکی مبدل حرارتی

 با توجه به بازده زیاد سازگاری با سیال های مختلف و حجم کم کاربرد های مختلفی در صنایع دارند. در اکثر صنایع مانند نفت ، گاز ، پتروشیمی ، غذایی ، دریایی و … کاربرد فراوان دارند.هم چنین برای آب بندی کردن صفحات مبدل حرارتی از گسکت هایی با متریال مختلف مانند : NBR ، SBR ، EPDM ، VITON ، … استفاده می گردد.

گالری تصاویر محصولات


واشر لاستیکی مبدل حرارتی